برگزاری برنامه‌های مجازی هفته معلم در ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: برنامه‌های هفته معلم در ملایر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بشری,مدیر آموزش و پرورش ملایر در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با اشاره به جلوه‌های معلمی و ایثار و گذشتی که همکاران فرهنگی از خود به نمایش گذاشتند اظهار کرد: برای حمایت از فرهنگیان باید با وجود تمام محدویت‌های ناشی از بیماری کرونا با هماهنگی و یکدلی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم را به بهترین وجه برگزار کنیم.

او با بیان اینکه زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی فرهنگیان در دوران همه‌گیری کرونا چراغ تعلیم و تربیت را همچون همیشه فروزان نگه داشته است افزود: در آستانه هفته معلم با برنامه‌ریزی صحیح و بسیج تمام نیروها، باید بتوانیم ایثار و اخلاص و زحمات معلمان شهرستان را به بهترین شکل ممکن بیان کرده و متجلی کنیم و این هفته فقط بهانه‌ای برای یادآوری و تکریم جایگاه و مقام معلم برای اقشار مختلف جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر ادامه داد: با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، امکان برگزاری برنامه‌های تجمیعی و حضوری گرامیداشت مقام معلم از ما سلب شده است بنابراین اکثر برنامه‌ها به صورت مجازی، از طریق شبکه شاد و سایر راه‌های برخط و تجلیل از معلمان نمونه برگزار می‌شود.

بشری در ادامه ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت آموزشی در فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی از زحمات همه عوامل برگزاری کلاس‌هاى درس مجازی اعم از دانش‌آموزان، اولیا، دبیران و آموزگاران و همکاران خود در اداره آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

او گفت: در سال تحصیلی جاری در فراخوانی که در اوایل اسفند سال گذشته اعلام شد از همه معلمان درخواست کردیم تا به سامانه الکترونیکی LTMS مراجعه کنند و بر اساس شاخص‌هایی که وجود داشت فرم درخواست خود برای شرکت در جشنواره معلمان نمونه را تکمیل کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خردادماه زمان برگزاری امتحانات خواهد بود که ضرورت دارد طبق دستورالعمل ارسالی از استان و وزارت آمادگی لازم جهت برگزاری امتحانات چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری را داشته باشیم. 

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.